19:22

Hej igen.
Kom in från en promenad med brorsan för en stund sen..började nästan klättra på väggarna så tråkigt hade jag. Ikväll ska jag bara kolla på tv och slappa, parlamentet vid halv 9.. sen paradise hotel klockan 10. Sen ska jag gå och lägga mig, för i morgon är det skola igen :( bläää !! Men på torsdag är det julavslutning, så jäävla skönt. Sen ska jag inte gå i skolan på över ett år, och det ska bli sååå skönt.

Nu så har jag gått 32+2, alltså vecka 33. :D snart är det dags för min ängel att titta ut wohuhuhu.

jag längtar sååå mycket.

Snön har ju faktist kommit nu också, får lite mer julkänsla när snön ligger på marken. på tal om jul, jag har bara en julklapp kvar att handla, det är till min lillebror hampus. Plus att han fyller år den 16/12, alltså om 3 dagar. Så jag måste hinna köpa både present och julklapp till honom. Och julaftons kläder till mig, det har jag inte hittat något än. Men jag funderar på att ha mina lackleggings och något rött till.. eller självklart ska det ju vara något rött plagg. Kanske röda leggings och något svart till, äsch jag vet inte, blir en sväng på stan i veckan förhoppningsvis och se om jag hittar någonting.


Nu ska jag spela fia med knuff, som jag verkligen har blivit torsk på haha :P king.com.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0