Bingolotto kväll...

Hejsan.
ikväll blir det att spela bingolotto, sådär dagen innan nyår. Miljon vinster^^
förut när jag mamma och brorsan var iväg och handla så köpte jag 2 st 10 lotter,
självklart vann ja 10 :- haha, så det betyder att ja lär kamma hem miljonen ikväll...
nee vars, man kan ju alltid drömma ! Känner inte alls för att blogga, har inte hänt någonting
idag.. Jag sitter och kollar på film, My sisters keeper heter den. Verkar helt okej faktist.

Men men, får se om jag uppdaterar något mer idag. Blir bara så tråkiga inlägg.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Hejsan!

Jaså det har du hört =)



Jo men det kan nog stämma. =)

2009-12-30 @ 19:12:56
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0