Dålig uppdatering

Hej hej. Nu har jag verkligen inte skrivit någonting på länge. Väldigt länge faktist.
Det har inte hänt speciellt mycket sen sist jag skrev.. Har varit hos barnmorskan bl.a och hon sa att min ängel har vänt sig med huvudet neråt nu  :) Ska dit igen om ungefär 2 veckor, så får vi se hon fortfarande ligger kvar så då.

Idag då, vet jag inte vad jag ska hitta på. Har inte gjort ett skit i helgen..ovanligt ! =/ noot.
det är så roligt att så många hör av sig ^^

aja, ska föna och platta håret.. på tal om att platta håret så gick min plattång sönder i veckan som va, så jag var tvungen att åka ner till stan och inhandla en ny. Och jag köpte precis den jag ville ha, utan att bry mig om att den var svin dyr. Så nu hoppas jag på att den håller mer än ett halv år..
men vi hööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0