Gaaaaaaah

Jag vet inte vad som händer med vissa människor...jag hör av mig nästan dagligen till dom flesta. Men hör dom någonsin av sig tillbaka ? nej. Varför ?! Är jag tråkig nu när jag är gravid ? självklart. Jag kan ju inte dricka alkohol eller gå på krogen eller nått sånt. Då är jag ju sååå tråkig. eller ? Men ja väljer hellre att vara gravid än att ränta runt o va full som ett as. Det här är det bästa som har hänt mig, och jag märker verkligen vilka som är mina ÄKTA vänner och inte. Och jag kan ju säga att jag trodde att dom var fler. Men tack för ni visar mig det.


Åååh vad jag längtar efter min älskade dotter. Jag kommer göra allt för dig min ängel..<3<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen :( Ingen hör av sig till mig heller längre efter jag vart gravid... Vilken vecka är du i? Ha det bra kram / Alexandra

2009-12-21 @ 18:16:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0