God jul.

Hej på er.
uppesittarkväll då. Vann ingenting på min bingolott, men var otroligt nära flera gånger. Fast ioch för sig så hann jag inte med första omgången, så jag ska rätta den så fort det går. Sprang på ikano med mamma och min låtsas pappa.. handla dom sista julklapparna :)


Jag orkar snart inte hålla mig vaken längre.
imorgon är det JULAFTON :D blir att gå bort till pappa och äta julaftons frukost med han och brorsan klockan 10. Sen ska jag vara hemma med familjen hos mamma :). Detta är sista julen som icke mamma. Det känns hur häftigt som helst att nästa julafton så har jag en 10 månaders bebis :D åååh.

Men men, nu ska jag nörda några avsnitt av O.C. Ha en riktigt God Jul allihoppa nu. ciaaao

Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & gravid

Okej, lika gammal som min mamma va när hon fick mig :)

2009-12-24 @ 00:36:01
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haft en bra julafton? Fått något fint? Kram

2009-12-24 @ 21:06:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0