Håll igång..

Hejsan :D
Kom hem från en shopping runda med Yessie för en stund sen. Dagen började med skola, i 40 minuter. Hade bara ett matte pass =/ sen åkte jag och yessie ner till stan, jag var tvungen att handla present och julklapp till min bror ju. Men jag hittade bara en present... vad kan man ge till en 10åring (databeroende).
Så jäkla svårt det är, men så köpte jag julaftonskläder också, en kofta (svart) ett rött linne. så har jag ju leggins redan. Och så köpte jag en Hello kitty klubba och en hello kitty kudde haha :P (a) så typiskt mig.

När jag kom hem så hade mamma städat hela rummet som jag bor i när jag är här. Så nu ser det ut som ett rum i alla fall:D Ska lägga mig och kolla en film tror ja. Och slå in brorsans present.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0