ingen vinst.

Nee tyvärr så blev det ingen vinst :( detssutom var lotterna sämst idag :S
bara ett spel ! men men, efter bingolotton så börja ja och min lillebror kolla på
en jackie chan film.. men den sög så ja ville inte se färdigt ^^
Imorgon då, nyårsafton (= Då ska jag vara hemma med mamma, resten av
familjen ska till jönåker och fira nyår. Hos mina kusiner där det är fullt hus och mycket alkohol,
så jag och mamma bestämde oss för att vara hemma i stället. Satan vad fort det här året har gått alltså :O
Känns som de va januari nyss.. men inte. haha jag och Sara satt och prata lite för ett tag sen, då sa hon
min brors son är en 09a, och din dotter blir en 10a ;) och det stämmer sååå bra. Hon kommer bli en 10a ;)

nae, ska ut och ta ett bloss och sen krypa ner och se om jag har någon bra film på datorn.

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okey får hoppas någon av dom hör av sig snart till dig!

2009-12-31 @ 00:14:32
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okeu vad har som skrivit då? Ska dom hjälpa dig? Kram

2009-12-31 @ 11:17:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0