Julbord

hej hej :)
idag så vakna jag faktist ganska tidigt, det vill säga innan 10 :P men jag orkade inte gå upp riktigt och bli pigg. Jo jag gick på toan, höll på att spricka. Så kissnödig är jag på morgonen ^^ vaknar aldrig på natten av att jag är kissnödig som man "brukar" göra vid graviditet. Så jag sprängs nästan på morgonen i stället haha.
Men i allafall, jag var ju bjuden på julbord idag på mitt gamla "behandlingshem" KB så dom så snyggt kallar det. Jag vill fortfarande säga ungdomsboende ^^, men men. Jag bestämde mig först för att inte åka dit. Men sen så började jag prata med Jolle och hon tyckte absolut att jag skulle komma. Så dom hämta mig runt 3 hugget, och jag åt julbord med dom. Fick även en liten julklapp, den innehöll en natt kräm och en dag kräm + en ansiktsmask som jag nu sitter med i ansiktet hehe.
Sen kom även min efterlängtade Kim dit en sväng (= för er som inte vet vem Kim är, så bodde jag tillsammans med honom på KB. Men han bor nu på ett annat behandlingshem och vi ses inte alls ofta :(
Som vanligt så vart det lite bus när Jolle och Carro kommer ihop (a) haha.

ikväll ska ja bara sitta och nörda O.C som vanligt^^ imorgon blir det julklapps köp. Har fortfarande inte hittat någonting till ena lillebrorsan:P men det måste jag göra imorgon !!
Jag tycker det är lite komiskt, jag har ungefär 50-70 läsare, vilket jag tycker är ganska mycket :P eftersom jag aldrig uppdaterar. Man kan ju undra vilka alla läsare är också haha.
Ne nu är det dags för ett O.C avsnitt . Ciaaooo

Kommentarer
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :D hur ska du fira julafton?

Hoppas du får en bra jul :D

Kram Linda :)

2009-12-22 @ 22:09:56
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: sara

haha en fråga bara: du kommenterar på kissies blogg, men typ hatar henne? ;) (bara för att få besökare eller?) haha för det gör jag :) Jag hatar typ kissie :P haha <3

ha det bra :)

2009-12-22 @ 22:19:38
URL: http://nerohero.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj då är det inte långt kvar för dig ju :) Vad spännande... Vet du kön på ditt barn? Får man vara lite ful och fråga vad det är som hänt mellan pappan till barnet och dig? Är ni sams så att han kommer finnas för barnet? Eller är du helt ensam.. Kram

2009-12-22 @ 22:42:13
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lollo är em av läsarna! :D

2009-12-23 @ 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0