Juldagen.

Halloj.
Igår var det ju julafton :D Jag tyckte den bara sprang förbi, men jag hade en jättebra julafton tillsammans med familjen. Fick många jätte fina julklappar som jag är grymt nöjd med.
Bl.a en massor med hello kitty prylar, direkt från kina (a)


Idag har jag nästan inte gjort någonting, det var planerat att vi skulle åka till min storebror i motala, men det blev tyvärr inte så. Min andra bror som skulle köra mådde inte bra =/ så det får bli någon annan dag.


Imorgon så ska jag julshoppa med Emilia :) älska mellandagsrean :D. Hoppas på att man hittar något kul. mamma fick en skit mysig filt i julklapp av min bror, och jag bara måste köpa en likadan som jag kan ha i vagnen till pluttan. (= men men. Nu är snart o.c avsnitten klara, ska kolla klart på dom sista i säsong 3 sen ska ja krypa ner och sova. Hoppas alla har haft en bra julafton.


God jul & gott nytt år :) ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :)

Jo våran julafton var jätte bra faktiskt.. Hur var din? Fick du massa fina paket? Kram

2009-12-26 @ 11:19:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga om du är beroende av någon läsk? =)

2009-12-26 @ 23:25:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jodå det tror jag nog... Vi har ju varit tillsammans i över 1 år utan att bråka ... Så jag tror verkligen det kommer hålla mellan honom och mig.! Kram

2009-12-27 @ 11:10:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

23 Februari är det beräknat att han ska komma till världen. Och ska jag vara ärlig så saknar jag det verkligen.. För fy vad jobbigt det är med den här magen man går runt och bär på.. och alla hårda sparkar emot mina revben gör så jag kan lägga mig ner och tjuta vilken min som hellst känns det som! När var det beräknat för dig? Kram

2009-12-27 @ 12:41:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0