tlööött

Gud vad trött jag är !! Mina ögon håller på att stängas igen hela tiden ^^ men ändå envisas jag med att se klart avsnittet av o.c haha. Var tvungen att ta en paus o gå ut o hämta en clementin och ett glas vatten med MASSOR is.
Det är helt sjukt, vad är det med mig och isvatten egentligen. Jag tar ett stort glas och stoppar i 8-10 isbitar..fyller glaset med vatten som egentligen bara blir halvt, om ens det. Glaset tas upp av allt is. Så äter jag upp all is på mindre än 10 minuter... ja älskaaaar is. Har ni någon sån där graviditets noja ? ( jag vet att det är många gravida som läser mig blogg ).


Nahepp, om man skulle ta och fortsätta kolla på O.C nu då. Så jag kan få sova någongång :P

Btw så ska jag träffa Yessie imorgon, så ska vi fixa med lite papper som behövs lämnas in. kanske springa en sväng på stan också.. ( jag som inte skulle shoppa mer) haha.
Slänger in en gammal bild på mig o yessie också :) Natti natti <3



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

När är din bebis beräknad att komma? :)

2009-12-28 @ 06:37:32
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Jaha okej snart dags då :)

Ååå vad roligt, ja det är ett underbart fint namn! Så du vet att det är en flicka?

2009-12-28 @ 11:18:33
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej ja vi har inte tittat ;)

2009-12-28 @ 15:24:42
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0