Tomtenatta

Halloo :)
Idag har jag varit i skolan, eller nej det har jag inte. Jag var med min klass och kolla på dans på sagateatern.. lite halv trist sådär. Slutade runt 1 hugget, då tog jag bussen hem..
snacka om att det verkligen har blivit kallt ute nu. 5-6 minus på bara en dag. byebye höst, and hello vintern :D
Jag längtar tills det börjar snöa rejält, så det ligger 10-20 cm snö på backen :D fatta va mysigt ^^

men men, ikväll ska jag åka hem till min lägenhet, ska sova där i natt med Emilia. Vi ska även på tomtenatta :D
För er som inte vet vad det är, så är det när butikerna i stan har öppet till klockan 23.00 och då är det massor med rea :D. Så kommer även tomten ^^
Charlotte Perelli skulle tydligen sjunga också. Det tråkiga med tomtenatta är att det är såå grymt mycket folk där, man kommer nästan inte fram. Men det är ju bara en gång om året, så man måste nästan dit.

Men men, nu ska vi äta. Sen åker jag hem. Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0