FLYTT :D

Tjaa :)
Imorse när ja vaknade så berätta mamma att jag kommer att
få flytta. Jag ska kolla på lägenheten antingen imorgon eller på
fredag. Är såååå himla glad, äntligen ! :D det är en 2a på 64 kvadrat.
Den jag har nu är på 63 kvadrat. Så den är ju inte mycket större. Hoppas
på att badrummet är större så det får plats en liten tvättmaskin i alla fall :)
Tackar jag ja till lägenheten så flyttar jag in 1/12. Och det är ju väldigt snart.

Efter beskedet så hoppa jag in i en snabbdusch och käkade frulle.
Tog sen bussen och mötte Yessie ^^
Vi åkte en sväng till skolan för hon skulle prata om klassbyte med syv.
Efter det åkte vi hem till mig i johannelund och käkade lite o så. Sen till KB.
Träffa Jolle & Felicia :D
Imorgon ska ja på kurs på KH, mamma följer med. Det ska bli spännande, får se
om det är något att ha. Efter det ska jag till tandläkaren :( usch
Men men, vi hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0