Influensan ?!

Hur många är det som vaccinerar sig mot svininfluensan egentligen? min stackars vän har eventuellt fått den :( jag lider med henne. Fatta vad hemskt och få typ 40 graders feber och muskelvärk och massa. Jag läste lite på nätet för en stund sen, den brukar bara hålla i sig i 2-4 dagar. Så det är ju inte så farligt, men sen är det följd sjukdomarna som är farliga. Tänk om man får cancer av den? Jag ska vaccinera mig direkt när jag har fött Alicia !! Aldrig att jag tänker få den där influensan. Hellre dör ja. Nej det gör jag inte men, usch jag hatar influensor :( varför ska dom finnas för, dom gör ju ändå ingen nytta. Just nu ligger jag i riskzonen för att få den, så kom inte i närheten av mig om ni är sjuka !
Aeee fyfasen. Jag ska utrota influensor, måste bara komma på ett bra sätt att göra det. Fast då kanske jag måste komma i kontakt med den !? Aja, ska se efterlyst ikväll i alla fall, och då kommer dom säkert säga att det är några jävlar som har rymt från psyket med massa sjukdomar eller något :S

Well well, ska snart ta någon smörgås och sätta mig framför tv:n.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0