Ja ?!

Alltså, jag håller på att bli galen på den här hysterin om Kissie och hennes blogg. Varför är folk så beroende av henne? Folk läser hennes blogg och kommenterar att hon är deras förebild och att dom älskar henne. Varför ? Vad gör hon ? Hon sitter och snackar massa skit. Sen vågar hon inte stå för sakerna :S


Aja, kom nyss ut ur duschen. Kolla lite på singing bee men lillebrorsorna. Ska snart platta håret.
Imorgon ska jag till skolan, men har bara matlagning så det är inte så jobbigt. Klockan 2 ska jag och mamma ner och kolla på nya lägenheten :D får se vad som behövs inhandlas. Jag flytta ju till min lägenhet som jag har nu för bara 3 månader sen, och då handla jag ganska mycket nytt. Och fick massor av familjen. Efter "hårplattningen" så ska jag faktist gå och lägga mig. Är sjukt trött,gick upp klockan 7 imorse
. Så vi hörs imorgon :) Natti natti

Kommentarer
Postat av: ciiz

jag skrev precis ett inläg om henne också. Ursh för henne

2009-11-15 @ 14:53:26
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Kicka

Håller med om den där konstiga kissa på dig människan!!!!!

2009-11-15 @ 15:29:14
Postat av: carro

jaa usch för henne :D

2009-11-15 @ 15:40:52
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0