Shoppat :p

Halloj :)
Idag har jag äntligen köpt spjälsäng till min lilla ängel :)
och skötbord också. Asbra.
Vad har jag mer gjort? Joo kollat på filmen Miss March haha, den var ju inte direkt överdrivet bra :P men den dög. Tack för tipset Ida. Skola imorgon då, efter det ska jag träffa Emilia. Ska åka till ikano och kolla lite. Ska antagligen köpa skötbords underlägg. Ett rosa självklart, såg ett fint på babyproffsen. Kanske blir några julklappar inhandlade också :)

Har fått ett fint pris på en rosa iphone, är grymt sugen. Mejlar med kontakten, har bara en fråga s
om han behöver svara på. Sen blir den min :)

Hmm, är sååå himla trött. Men jag ska hålla mig vaken för att se Paradise hotel. Men efter det ska jag sova.. skola i morgon igen. Bläääääää. Jag kräks på skolan snart.. men men, inte så långt kvar nu.
Aja, ni får ha det så bra. Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0