Vaccinet..

Go dag :)
Idag så var jag i skolan.. Min lillebror följde med :)
när vi kom hem så satt jag och vänta på att mamma skulle komma hem, hon var iväg och handla. När hon kom hem så hade hon köpt en asgullig liten rosa datormus till mig :D den är verkligen skitgullig. Lägger in en bild på den. Vid halv 5 gick vi ner till vårdcentralen och skulle vaccinera oss, jag mamma och lillebror Rasmus :) när vi väl kom dit så fick bara dom som låg i riskgrupperna ta vaccinet, dvs jag och min lillebror. Men inte mamma,hon måste åka till sjukhuset för att ta det. Så typiskt. Efter det så gick vi och handla chips o dipp och såklart cooola :D är så grymt sugen på chips och dipp.
Ska se mammas pojkar/singing bee celeb :P måste zappa mellan kanalerna. Men nu ska jag göra iordning chipsen o allt. För snart börjar de :D pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0