6 månader

Hallå hallå :)
Nu var det riktigt längesen jag skrev någonting :P Men jag skriver ju för min egen skull.
Jag tänker inte ens på bloggen :P ajja.

Igår blev min lilla Nosan ett halv år! Det är sjuuukt vad tiden springer iväg. Hon är såå duttig min lilla sötis!
Testa att ge Alicia välling ikväll, jag hade hälften välling och hälften tillägg. Men det funkade verkligen inte.
Jag får testa imorgon igen, o då ta lite mindre välling och mera tillägg och sen öka mera o mera gång för gång.
Jag hoppas verkligen hon kommer vilja dricka välling.

Ikväll så har mamma varit här, vart lite fika och massa bus med alicia :) Vi ses inte lika ofta längre tyvärr.
Men det lär bli mer när ja flyttar. Flytten sker 1 september :)

Naae men nu ska ja gå och fixa lite käk och sen hoppa i bingen. Imorgon är det tvättis på schemat.


mammas lilla gosis!


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Bodyn är ju skitsöt!! :)

Grattis till din lilla brutta!!

2010-08-11 @ 15:00:03
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: yes jag hade verkligen en dröm förlossning. hur skönt som hellst. hade ställt in mig på de värsta så gick allt så himla bra. vilket är skönt :D



söt dotter du har :D

2010-08-12 @ 11:55:31
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vilken sötnos!

2010-09-17 @ 09:00:01
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0