Äntligen!

Hej hej.
Nu sitter jag här i sängen, i lägenheten är det inte mycket prylar kvar. Det ekar :P
Imorgon så ska vi tömma lägenheten och förhoppningsvis så kan jag och alicia sova i nya lägenheten.

Igår så fick Alicia massa nya kläder av sin snälla mormor, bl.a en overall och en jacka. Och jag fick ett par jeans :)
Idag så kom mamma hit och hämtade oss,  då hade hon varit och köpt en badstol till alicia :) Så hon kan sitta upp i badet, Hon är lite förstor för den andra som hon halv sitter i. TACK SÅ JÄTTE MYCKET IGEN MAMMA :D

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att packa det sista! Usch och fy, men det kommer bli fin fint i den nya lägenheten :D Kommer kännas jättelustigt att flytta :P men det ger sig nog ganska fort. I värsta fall så får vi gå bort till mamma och ligga och sova med henne, eller hur mamma ;) ? hahah

Needå. Men nu ska jag kika vidare lite  på nätet. Ciaao

Kommentarer
Postat av: Jessica

(svar) Tack för din kommentar, skönt att höra att det finns fler som känt likadant! Och skönt att höra att de flesta kilona försvann efter förlossningen, hade ju varit värre om man hade 20 kg kvar att gå ner när bebisen är ute!

Hur gammal är din lilla tjej nu?

2010-08-27 @ 23:31:15
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Då blir de mys med min älskling.. lillan ska sova hos sin farmor så vi får lite egen tid, inte haft det tillsammans sen hon kom, se det är behövligt! :)

2010-09-15 @ 21:56:06
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Jessica

(sv) Ja lite försvinner ju i alla fall bara man får ut bebis :P Har väldigt mycket vätska också, svullna händer och fötter kan man ju leva med men inte så kul att det syns så mycket i ansiktet haha.

Jag är i vecka 31, går in i 32 i övermorgon så nu börjar det närma sig :)

2010-09-16 @ 20:37:24
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Jessica

(sv) Ja lite, fast inte så mycket som jag trodde, jag längtar mest! :)

2010-09-18 @ 21:13:51
URL: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0