Det gillar vi!

Hallå :)
Nu har vi precis vaknat, och ligger kvar i sängen. Alicia har precis fått lite käk och jag tänkte tugga i mig lite frukost jag med.
Haha, jag vaknade av att alicia låg och drog mig i håret och sa bläbläblbläbläblä mamamam aaaah! ( hon sov brevid mig inatt, ibland vill man bara inte sova i sin egen säng ) men det gillar vi.


Vi får väl se vad vi hittar på idag. Går nog bort till Emelie en sväng. Hon har ju BF idag, ni vet Emelie som är gravid med pappan till Alicia ? Kommer ni ihåg att jag har skrivit om henne?

Ajja, nu blir det frukost och en dusch :) Ciaoo

Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: tack va glad jag blir.

2010-08-13 @ 10:06:02
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0