Febrig.

Hallå.
Hade precis skrivit ett väldigt långt inlägg.. Så kom alicia upp i knät och radera hela inlägget. Tack för det gumman.
I varje fall så vill jag säga ett stort grattis till min kära mamma som fyller 46 år idag. Hoppas du får en jätte bra dag.
Jag vill inte åka dit och riskera att dom blir sjuka. Då jag har 2 graders feber och är hostig och täppt som en åsna.
En annan som struntar i det är Alex Lindén, han är väl här om sisodär en timma. Han ville hjälpa mig med Alicia.
Hur snällt är inte det ? Det uppskattas som tusan.

Nee om man skulle gå och ge alicia mat.. Får se om ja skriver mera sen :) ciaao

Kommentarer
Postat av: Bang

Usch! jag har också haft feber hela dagen :(

2010-08-18 @ 23:46:12
URL: http://vangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0