God förmiddag.

Hej hej :)
Idag gick jag och Alicia upp tidigt. Var uppe redan vid 8.
Jag gav henne mat direkt, och sen börja jag göra mig iordning.
Idag ska vi nämligen träffa Emilia :) Ska traska bort till ikano och
se om jag hittar något skoj. Även om jag inte gör det så kommer jag ändå
alltid hem med något nytt ^^ haha

Ska se om jag hittar något att ha på mig till min 18-årsdag ! :) fyller
ju om 9 dagar. Men jag vet inte vad jag ska hitta på än.. Känns lite fel
att lämna alicia och springa på krogen.
Aee jag får se vad som hittas på. Men nu måste snuttan ha käk. Emilia
är här när som helst. Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han har kommit till världen nu :)

2010-02-25 @ 21:37:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja han är verkligen hur söt som hellst. Nästan så han smälter när man ser honom. Jo då förlossningen gick väl lite upp och ner.

Mitt vatten gick klockan 8 på kvällen... Klockan tolv hade jag riktiga värkar och dom kom var 4:e minut. Ringde förlossningen och dom tyckte jag skulle komma in. Så vi klädde på oss kläder och lite sen åkte vi iväg. Vid halv tolv var vi inne på förlossningen och då var jag öppen 4 cm. Och mina värkar var mellan 2-4 minuter. Jag låg ända fram till klockan sex på morgonen med riktigt hemska värkar. Jag tog ingen smärtlindring alls då! Men vid klockan sex beslutade jag mig att ta epidural. dom lägger den och då avtar mitt värkarbete istället. Så jag får igångsättande dropp istället för att få igång värkarna. Värkarna börjar komma tillbaka vid 10 och sen tio o tolv var hjärtat fött... Men den enda smärtlindring jag tog var ju epiduralen. Men fick ju ta bort det .. Kram

2010-02-26 @ 07:52:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, är allt bra med er?:)

2010-03-03 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0