ingen rubrik...

Hej.
Idag var jag ju hos barnmorskan.. allt såg bra ut och så.

Sen så sprang ja ner till f-kassan där mamma hade möte. Så
hämta jag lite blanketter o sånt som ja behöver.
efter de sprang vi en sväng på stan.

Sen åkte vi hem och lagade mat och så.. sen åkte vi till ikano.

jag köpte en BH


Sen fick jag en klocka av mamma :D



och lite smått till lillan :)



även märken :D



den här köpte jag i stan tidigare, betty boop sov tröja :)



Mycket nöjd :D

Nu ska jag se färdigt Det okända. ciaoo

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina saker :) mm jo jag hade för mgi att du var ensamstående.. Men kommer pappan till barnet finnas när barnet har kommit ut? eller kommer du bli helt ensamstående!

2010-02-04 @ 10:20:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0