OPS !!!

Hej hörrni.

Jag fick veta en ganska galen grej för någon timma sen.
Håll i hatten nu, Min älskade lilla ofödda dotter ska få ett syskon !!
Syskonet har nu gått in i vecka 14, i mammans mage. MEN pappan till
min dotter och hennes syskon är INTE tillsammans med någon av oss blivande mammor, utan
har ett förhållande med en annan som tror hon är jo just de GRAVID !!!
Alltså förstår ni situationen ? kanske 3 barn inom ett års tid.. snacka
om att vara oansvarig. Jag tycker det ska bli jätte roligt att hon ska få ett
syskon, men snacka om att jag blev chockad. Jag önskar dig lycka till med
graviditeten och att allt kommer gå bra. jag vill inte gå ut med namn känner ja..

men men :P de va de hahah

Kommentarer
Postat av: lina

visst du nämner inga namn men dom som vet vem danne är tillsammans med förstår ju vem du menar. Och jag tror inte hon skulle bli så glad om hon visste att du skrev om henne, om nått som du inte ens vet säkert om.

2010-02-06 @ 15:37:23
Postat av: Carolin

Min blogg, ja skriver exakt vad jag vill. Och ska folk klaga så behöver ni inte läsa den :)

2010-02-06 @ 16:04:32
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack (: tycker också det ska bli roligt :D!

2010-02-06 @ 16:13:11
URL: http://emelie.dagbok.org
Postat av: Anonym

Du behöver kanske uppdatera informationen om mitt troende. Det var ett tag sen nu som jag pissa på den där jävla stickan. :)

2010-02-06 @ 16:40:38
Postat av: fgsdg

Det är BÅDAS ansvar idiot.

2010-02-13 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0