Färgar håret..

och lyssnar på lite musik. Eller jag sitter rättare sagt och kollar på massa youtube klipp.:P
Färgar håret svart igen eftersom de blev ite skiftningar i det sist. Nu hoppas ja att
det blir hel svart. Och snart beställer jag hem hårförlängningen förhoppningsvis, väntar
på att Lina ska köpa min så ja kan köpa den här ja vill ha :)

vad har ja gjort idag då, jo jag var på KB ( mitt gamla behandlingshem) och hade avslut med dom.
Sen åkte vi hem och mamma började med maten. Sen gick vi upp till centrum och handla lite.

Mer än så har ja nog inte gjort. Imorgon ska ja träffa Emilia. Blir lunch i stan och så.
Sen sover vi hemma hos mig.
Onsdag ska vi till barnmorskan och se så allt ser bra ut.

Är inte den här killen tvär schysst ? de tycker ja :D


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

När ska jag komma då? haha

2010-01-18 @ 22:33:47
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det blir bra. Men du, funkar det då. Såg att du bara har 16 dagar kvar till födsel? :)

2010-01-19 @ 08:01:53
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0