Hallå i stugan

Hej allihoppa.
Har haft världens dåligaste uppdatering ja vet, och ja ber om ursäkt.
Har haft fullt upp. Hade tacokväll ikväll med tjejerna.. grymt mysigt.
Sen kom mamma o peter och hämta mig vid 10 tiden.Var även
i stan idag och bytte ut en mössa till lillan, hade köpt en för stor storlek. Men nu så ska
jag o min lillebror kolla på the stepfather och sen ska jag faktist sova.
Har bett mamma väcka mig imorgon vid 10 så jag kan vända tillbaka dygnet.
Det är värdelöst att lägga sig vid 3-4 och gå upp efter lunch tiden. Bläää!!

Ne nu ska det bli ändring på det. Nahepp, nu kom lillebrorsan in, bäst att starta filmen.
Vi hörs imorgon, då blir det förhoppningsvis bättre uppdatering.


Ni kommenterar dåligt hörrni, mera kommentarer :D. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0