hej o hå

Tjenis.
Sitter och laddar ner sommaren med Göran :D äntligen.
Måste upp tidigt imorgon för ett möte. Så ja hinner nog bara börja
på den..

Var och stor handla med mamma lillebror o min låtsas pappa förut..
Köpte även en liten present till pappa som fyller år imorgon :P
Och då kan jag även ge julklapparna till min brors dotter. Lite sent men men.
Min bror och hans sambo Linda kommer dit också, ska bli jätte kul att träffa dom (=

Ett stort grattis till min älskade vän EMILIA som blir 18 imorgon.
Hoppas du får en superfin födelsedag, för det är du värd <3

Nee nu ska ja lägga mig och börja kolla på filmen. God natt



Kommentarer
Postat av: modeikónen

Grattis till henne

2010-01-26 @ 01:20:52
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0