hemma igen

hej. Nu är jag hemma igen.
Sov ju med Emilia hemma i min lägenhet.
Idag var jag ju hos barnmorskan, och Alicia är fixerad nu :) så
när som helst kan hon vilja titta ut (=  längtar såååå mycket.
Allt annat såg bra ut också.

Sen fixade vi med lite papper, och sen åkte vi hem till mamma igen.
Vi kolla på nya wallander som kom ut idag. Jag älskar wallander ^^

Sen har jag bara varit hemma idag, min hund har vi låtit kastrerats. Usch det
är hemskt att se han ha så ont. Han ligger och piper och gnyr, och är
fortfarande groggy från narkosen :( stackars lilla gustav.

Ingen paradise hotel ikväll såg ja, blir så irreterad ! :P
Men ikväll blir det tidigt, ska lägga mig skapligt .. imorse gick
jag faktist upp klockan 9 :D good job.

Nee nu ska vi fortsätta kolla på "det okända". Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? :)

2010-01-21 @ 07:31:46
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Fint med mig. Hur blir det i helgen? :)

2010-01-21 @ 15:17:06
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0