Ikano

Hej på er.
Igår var jag på ikano med Cicci och hennes son jesper, så kom även
ciccis kompis "buren" förbi. Vi käkade på chili och kolla runt lite.
Alicia fick en jätte söt kofta av Cicci :)

När jag kom hem slängde ja mig framför ett avsnitt av " det okända" ..
Men det blev inte bara ett ^^ jag och mamma började kolla runt 8 tiden fram
till halv 1 tror ja klockan va :P det är ju inte alls så att man fastnar (a)

Här är lille jeppe mannen.



Cicci som kör bilen ^^



Dom här 2 är hopplösa att gå med på ikano :P



jag roade mig med Jeppe medans dom krångla runt i affärerna :)



Idag då, så ska jag inte göra ett skit. UNDERBART. Ska bara vara hemma och
inte röra en fena i onödan :) Satan så trött jag är..
Men hörrni, jag är uppe innan 12 :D känns helt otroligt.
Ska lägga mig och läsa ut min bok nu som heter, "äcklig" en sann
berättelse om en mors grymhet. Den här hemsk :( men otroligt bra.

Men vi höörs. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0