ingen bild uppladdning.

Hejsan hoppsan.
Jag får inte upp några bilder.. trodde att det hade med internet att göra. Men så
läste jag min kompis blogg och hon kan inte heller få upp bilder. Blir lite smått irreterad.

Men men, idag vaknade jag 12. Suuuck, jag somnade runt 12 inatt och sov till 12.
Även om jag lägger mig tidigt så sover jag till minst 12 om jag inte sätter klockan.
Har inte gjort någonting idag, följde med mamma och brorsan till vårdis för att han
skulle ta sin andra vaccin spruta. Sen så har vi bara suttit och kollat på " de okända".
Ska fortsätta kolla på det nu :) Det programet är sjukt bra.

Ikväll är det made in sweden :D Det är också bra.

Men jag kanske skriver mera sen. Ciao

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Klart det är lugnt! Men det har inte hänt nått va? :(

2010-01-21 @ 20:42:51
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0