Kvinnohälsan

Haj haj.
Var ju hos barnmorskan idag :) allt såg jätte bra ut, som det har gjort hela tiden :) Pluttan ligger fortfarande med huvudet neråt, men hon har inte fixerat sig ännu.. huvudet är "ruckbart" fortfarande.. Men de va ingen risk att hon skulle vända sig om sa hon. Gjorde ett ultraljud bara för att se att huvudet verkligen låg nedåt.
Efter det gick jag en sväng på stan med Emilia, köpte ett par hello kitty tofflor till pluttan. och sen käka vi lunch.

Sen åkte vi hem hit och kolla på en film, efter den var klockan redan halv 4 och Emilia var tvungen att åka :(

Jag, mamma och min låtsas pappa ska iväg till jysk senare, mamma skulle köpa/kolla på någon madrass. Sen ska vi åka förbi babyproffsen och kolla på en "skötbordsmadrass".

Hmm, imorgon ska jag hem till Cicci och Jesper :) kul kul, har inte träffat dom på länge nu.

Skriver mera sen Ciao

Kommentarer
Postat av: UNG OCH GRAVID

Tycker du att jag borde göra abort?

2010-01-04 @ 23:13:34
URL: http://teenpregnant.blogg.se/
Postat av: UNG OCH GRAVID

Jag vet inte riktigt, men jag har tänkt att behålla barnet. Det skulle kännas hemskt at göra abort!

2010-01-05 @ 11:50:35
URL: http://teenpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0