shopping

Tjohoo!
Kom hem för några timmar sen.
Åkte till jessica förut, vi satt och prata lite hemma hos henne innan
vi drog iväg ner till stan i snö ovädret. Usch fyfan vilket helvete :P
Det har kommit huuur mycket snö som helst ju. Sjuukt.
Vi käkade så fort vi kom dit :) ja letade efter ett par nya uggs,
men alla skoaffärer hade bara storlek 40 och uppåt :P o ja har 37 / 38.
Så det blev inga uggs. Utan ett linne och ett par byxor :P
och ett par örhängen till mamma.

Jag kom hem runt halv 8 kanske, gick förbi en kompis då. Hon hade
köpt 2 jätte söta bodysar till Alicia :) tack för de <3

Sen kolla jag och mamma på det okända.
Kom ut ur duschen nyss med, ska äta kvällsmat och sen lägga mig.
För imorgon bär det av till busfabriken med småbröderna :)
Godnatt på er. Hoppas eran dag har varit lika mysig som min :) Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0