Sitter och tankar film..

Shuuuhu.
Sitter och laddar ner filmen " den osynlige" många år sen ja såg den sist.
Men den är bra :) Vad har jag gjort idag.. abolut ingenting precis som planerat :D
Eller jag har suttit fast med en alex i telefonen i några timmar :P och nördat
msn, men annars har ja inte gjort någonting :D Fick veta en otroligt komisk
sak idag ^^ men de behåller ja för mig själv. Haha, jag fick mig ett mycket gott
skratt i alla fall.

Hoppas på att ja kommer kunna somna tidigt idag i alla fall. Och att jag kan gå
upp skapligt. Även om jag inte har något planerat så vill ja upp tidigt. Vi får
väl se hur det blir med den saken.
Nee men ja ska lägga mig och läsa lite i väntan på att filmen kommer ner.. så vi
hörs. Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0