Trööttt

Hejdär.
Idag vaknade vid halv 11, helt otroligt faktist.
Har inte orkat göra någonting, är så fruktansvärt trött.
Jag hoppas att det håller i sig så att jag kan somna tidigt ikväll, för
imorgon ska jag upp tidigt och träffa Emilia. Vet inte riktigt vad vi
hittar på, men det märks. Vi ska i alla fall sova hemma hos mig imorgon
kväll.


Har kännt mig lite halv lustig dom senaste 2 dagarna, har varit så grymt trött.
Igår vaknade jag av att jag hade ont i magen, med det kom inte tillbaka.
Jag kanske håller på att bli sjuk eller något, och det vill jag verkligen inte.
Måste vara frisk när lillpluttan är redo att titta ut.
Ne men nu ska jag fortsätta titta på filmen, van veeteren :P Ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0