Varför ?!

Varför är det så många killar som drar ifrån sina flickvänner när dom blir gravida ?!
Är det så att dom blir rädda ? Vad är det ?! Först är det så himla gullig, vi ska ha barn
tillsammans lalala.. osv. Men sen då? Jag talar inte för mig själv, för jag valde själv att ta avstånd
från pappan till mitt barn. Han är en stor skitstövel enligt mig.. men det hör inte hit.
Jag vet så många som har blivit lämnade när dom har blivit med barn. vad sker i killens
huvud ?!

Någon tanke som brukar slå mig bara :P

Kommentarer
Postat av: reb

nä exakt. dom är omogna idioter.

2010-01-11 @ 00:21:17
Postat av: E

det håller jag med om! just nu är han lika svinig mot mig :( men det är bara han som förlorar på det.

2010-01-22 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0