Mysigt!

Hallojsan.
Idag var tanten från stångåstaden här och skulle göra en bisiktning på lägenheten.Blir lite smått irreterad. Måste tapisera om i sovrummet för att det har blivit "fett" fläckar från kuddarna, har ju inte sänggavel. Det syns knappt heller, ooh blir så irreterad. Hon var jätte petig och vaktmästaren som var med såg lite fundersam ut när hon gick runt och klaga.
Äsch, det är väl bara o börja leta efter en tapiserar snubbe som kan hjälpa till då.
Ja men annars då, idag så träffa vi Emilie. Var i stan och handla ett par solhattar till alicia och en tröja o ett par byxor till henne.
Och ett H&M puder till mig, man är ju inte sådär jätte tät då ;) får duga med H&M. ^^,
Sen när vi kom hem så gick vi bort till Emilie där hennes mamma o hennes kompis satt och drack lite vin.
Satt och snacka lite skit o sådär, ytterst trevligt :) Så fick dom träffa Alicia också.
Sen åkte vi in till stan yttligare en gång, och då blev det mat på kebabaren! Mums säger jag bara. Där äter man ju inte allt för ofta.

Imorgon bär det av till västervik, så alicia får träffa gammelfarmor och gammelfarfar. Alltså min farmor o farfar.
Mamma o dom kommer och hämtar mig och alicia redan klockan 9 så det är väl dags för sängen nu.
Hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0