Seeg dag!

Tjollahopp.
Jag ska snart till tvättstugan, innan det ska ja bort till Emelie. Lånar hennes tvättstuga med tanke på att min ligger i en källare och hennes är jätte smidig, kan köra in vagnen direkt där. Perfekt.
Idag har jag tänkt att köpa gröt som ja ska börja introducera (stavning) till alicia :)
Har varit lite försiktig med att inte börja med saker allt för fort med tanke på att hon har haft kolik och känslig mage. Så ja vill inte förhasta mig på något, nu är hon ju 4 och en halv månad så ja tror hon klarar de :)
Får ta det försiktigt och ge henne någon tesked om dagen i någon vecka o se så magen klarar av de :D sen är de bara tuta o köra. Hon blir ju inte riktigt mätt på baby semp 2 .. hon äter var 3dje timma och 150 ml ungefär..
Annars äter hon var 4de timma.

Ajja, det blir nog bra. See ya

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe jaha okey :) det är min kusin haha ..

Elias äter 200 ml varje gång var tredje timme. Har han gjort sen han var ungefär 3 månader.. :X

Men huvudsaken dom går upp i vikt tycker jag :) allt bra med er?

2010-06-23 @ 23:46:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej det har vi inte gjort.. men måste nog börja lite med det.. så att han inte föräter sig på modersmjölkersättningen... :) Kram



allt bra med er?

2010-06-24 @ 14:07:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Inte längre ..

2010-06-24 @ 22:18:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0