Ikano

hallo hallo.
Idag var jag på ikano med Jessica :) och alicia såklart.
Det blev en tröja och ett par byxor.
Kom hem runt 6, o då satt ja o alicia och myste lite framför tv
sen somna hon.. Hon har precis somnat för natten nu. Jag ska krypa ner jag med strax,
är så sjukt trött alltså.
Åhh min minsta lillebror ligger på sjukan, troligen blindtarmen :( det kanske blir operation
inatt. Tycker så synd om stackaren :( <3
Hoppas på att allt går bra bara.

Nee nu ska ja gå o borsta gaddarna sen krypa ner brevid min prinsessa. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo det är krävande att ha barn! :) Men visst är det underbart att dom äntligen är ute..

2010-03-08 @ 19:07:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0