trött...

Hallojsan.

Igår så åkte jag och alicia till Cicci en sväng. Dit kom även mickan o hennes polare.
Vi satt och prata lite o sådär. Åkte hem ganska tidigt.

Haha alicia o ja va uppe till halv 2 inatt :P hon satt och prata med dataskärmen ^^,
eller aa alicia somna vid halv 2, ja somna runt halv 3 kanske.

Så idag tänkte ja att vi skulle upp skapligt så det inte blir likadant i natt igen. Så jag ställde
klockan vid 10, o stängde av den 10 i 10 imorse :P ville inte höra den. Så jag väckte alicia runt halv 11
men nu ligger hon och sover igen =/ alltså, jag måste vända tillbaka hennes dygn :P

Ajja, ska nog ta o käka lite frukost och göra mig iordning. Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0