Födelsedag.

Hejhej :D

Dagen har varit super bra :) Fick pengar,kläder örhängen o lite så.
sen vid 4 tiden kom Jocke,Malin,Wilma, Alex och natta och käka lite tårta och sådär.
Mycket trevligt :D

Jo just de, mitt på dagen skulle ja upp till centrum och köpa cigg och ville självklart visa leg. Men
icke sa nicke!! Sen nu ikväll så gick vi upp till affären igen och då tänkte ja att jag köper 2.25 cider
för då får jag säkert visa leg. Neeehe inte där heller :( jävla willys :P haha.

Nemen det ja ville komma fram till var att jag har haft en jätte trevlig dag :)
här kommer lite kort på lillan, för de va efterlängtat hörde ja ^^


Tröttis, idag med klänning o allt ^^


alicia i sin nya gunga :) den gungar faktist automatiskt :)


Lillan häromdagen när vi va o handla :P


Myyyys


Awww !!

mammas älskling !! Min bara min <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0