En låång dag..

Halloj :)
Gud vad trött jag är nu, jag gick upp halv 8 idag! Helt stört. Skulle iväg och luncha med mamma och gänget.
Vi åkte ut till chili lime vid 11. Det är så grymt gott där, det ligger i mjärdevi nästan vid lambohov.
Efter det åkte vi upp till allergimottagningen för att visa dom hur alicia såg ut på kroppen. Vi fick en salva utskriven igår nämligen, så dom ville kolla om hon hade reagerat på den. Men allting så jätte fint ut, betnovat hette salvan och är en stark kortison salva som man ska hålla på att smörja med 1gånger dagligen i 3-5 dagar. Sen efter det ska ja smörja med mjukgörande kräm. Decubal tror jag att den hette.

Annars har jag inte gjort mycket alls, jo just de!! Var och titta på en lägenhet idag som ja vill ha :)
så jag ska ringa graflunds imorgon och säga att jag vill ha den.

men nu ska jag lägga mig brevid min prinsessa. ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0