hej!

Kom hem från min älskade mamma för ett tag sen. Vilket väder det har varit idag :O
Alicia har bara behövt ha sin fina nya klänning och strumpbyxor idag ute, så otroligt skönt! slippa alla mössor och vantar och tjocka jackor! ÄNTLIGEN är sommaren på G!

MEN, jag pratade nyss med mamma i telefonen. straxt efter att vi hade åkt hem därifrån så hade det ställt sig en kille som bråkade med en tjej precis utanför mamma och han hade dragit upp en pistol!!! Förstår ni vad som hade kunnat hänt om jag och alicia kom ut från mamma då! Jag är skakis fortfarande. Det är ju heeelt sjukt!
Men tjejen började skrika och springa, så killen sprang åt ett annat håll. Så nu är det massa civilare ute i skäggetorp, ja just det. Skäggetorp blir man förvånad??
Men ändå. Nee usch jag vill inte tänka tanken på vad som hade kunnat hända.

nee nu ska ja läsa lite bloggar och sen krypa ner brevid min prinsessa som sover o snarkar!! haha. Min gullis.
godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Upptäckte dig genom Tyras blogg.

Hej



Dagens fråga "hur reagerar omgivningen på dig som ung mamma?"

2010-05-23 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0