heluuu

Jag vakna otroligt tidigt idag :P redan klockan 9. Så passade jag på och väcka alicia så gav jag henne lite käk.
Nu har det redan gått en timme, jag ska väl hoppa in i duschen och käka lite frukost.
Ska ev till mamma idag om hon mår bättre, sen kanske jenny och saga kommer hit :)
Usch va tråkigt de e att blogga när man inte har någon rolig design.. så om det är någon som känner att hon/han gärna vill göra en design till min blogg så hör gärna av er :D


Men men, nu blire duschen innan klockan tickar iväg allt för fort. Ciaao

Kommentarer
Postat av: Lindsey

jahaa okej =)

nee jag vet inte riktigt hur faktiskt, men jag är ju ifrån ljungsbro, gick på samma skola o sånt.. sen nu när vi blev grevaida samtidigt började vi väl snacka endel :)

2010-05-06 @ 15:44:40
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lindsey

jaaa de är verkligen jätte jobbigt när man ser att dom inte mår bra ju, man blir ju oroliga för dom också.. dom är ju så småå och kan inte göra nåt åt de.. har du använt dig nåt av koksaltlösning? isf hjälper de?

2010-05-06 @ 16:18:47
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0