I miss you

Godkväll :)
I morse vaknade vi jätte tidigt, halv 10 var klockan när jag slog upp dom blå. Vaknade av att alicia låg brevid och prata ^^. Halv 10 är väl inte tidigt om man gemför med andra som har bebis men för oss är det tidigt :P
Dagen har spenderats tillsammans med lisa och lindén. Ytterst trevligt! Vi gick ner till Mcd o käka lite förut och lisa fick något ryck och börja muppa sig så dom bakom oss flytta på sig haha :P min dåliga humor de där !! :P

Vad har vi mera gjort, nästan ingenting mer än att myst massor med Alicia. Vad har ni hittat på kära läsare?
Vädret har ju varit underbart ett par dagar. Men idag har de varit mulet och regnit emellan åt, inte alls roligt.

Jag vet att min uppdatering suger, men jag tycker inte alls att det är roligt att blogga när bloggen ser ut som den gör just nu. Lindén har lovat att fixa till den :) Så efter det lovar jag att uppdateringen blir mycket mycket bättre :)
Imorgon ska jag upp till sjukhuset med alicia, hon ska ta pricktest och se vad det är hon är allergisk mot. Hon får jätte mycket röda prickar över hela kroppen, och eksem som aldrig går över. Jag hoppas det inte är mjölk hon inte tål. =/  Men vi får se.

Jag saknar dig min älskade alex jätte mycket !! Hoppas du kommer hem snart gubben!! Jag älskar dig min bästa vän! <3


Kommentarer
Postat av: Lindaah

man får inte utslag av mjölk allergi =) pöööss

2010-05-24 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0