mamma

Hejsan hoppsan.
Hur mår ni ? Själv mår jag bara bra, ganska så trött nu.
Idag hämtade jag ut mina linser som jag beställde häromdagen. Nej jag behöver inte glas ögon eller linser, men jag beställde bruna linser bara för färgens skull  :) vart verkligen nöjd. Men förut när jag tog ut dom så börja det klia lite smått i ögonen. Kanske för att dom inte är vana att ha någonting för. Vi får se om det fortsätter, då kanske ja inte ska använda dom.

Mamma och lillebror hampus var här förut :) mamma hade köpt ett Fred Perry set till alicia, både jacka och byxor.
Jätte snällt, taack igen mamma <3
Sen kom även peter o sa hej innan dom skulle åka igen. Lilla mamma har åkt på världens förskylning :( Hoppas att du blir bättre snart! vi älskar dig!

Gick även iväg o mötte upp yessie på en cigg förut. Nästan en vecka sen vi träffades. Rekord för oss :P

Ajja, ska väl stänga av dumburken o sen sova nu tror jag. Så jag orkar upp imorgon. Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ålskar er också<3

2010-05-17 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0