seeg

Godmorgon :) vaknade för en halv timma sen, har gett alicia lite frukost nu och sådär :)
Skönt att vakna av att lillan har vänt på hela sig o ligger med hela benen över min mage hahah :P
Hon är så duktig min lilla tjej och sover från ungefär 10 på kvällen tills 10-11 på morgonen. :D
Hon har gjort de i nästan 2 månader så jag har en grym tur :)

Idag, ska jag nog träffa Linda när hon kommer hem från skolan. Det ser ut att va fint väder ute, så det kanske blir att åka till stan o käka på bosses! mmmm bossessss haha:P

Igår satt ja och klicka hem bruna linser :D så dom kommer snart också wiiihu.
Nu ska ja äta lite frukost o sen hoppa in i duschen tror ja :) ciaao

Kommentarer
Postat av: Lindsey

tack så mycket :) vi beställde den på www.sakerochsockor.se tror jag det var! Den är jättebra faktiskt :) Min bror har en likadan fast beige/vit den var lite finare tyckte jag allt ;P



Men jag tycker verkligen de är svårt med vagnar och sånt.. iaf då man aldrig haft barn tidigare.. Men denna kan hon ju sitta i väldigt bra också, så det är ju praktiskt & ha en som bebisen både kan ligga & sitta i!



hur gammal är din lilla knodd då? =)

2010-05-05 @ 13:59:09
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lindsey

ah två månader yngre än min lilla tös typ då :) är de ditt första barn? :)



jaa svarta vagnar är snygga faktiskt.. men nu har jag hittat en sån himla fin juicy vagn, helt såld på den :P haha.. ska lägga upp bild i bloggen på den, så får du se den, as fin!! =) synd bara att de är så dyrt med vagnar!

2010-05-05 @ 18:14:38
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lindsey

hehe jaa visst var den fiin :D

Yes de gjorde vi, dom föddes samma dag också :)

känner du dom? :)

2010-05-05 @ 22:10:59
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0