tomt utan dig!

Varför ska det kännas så ensamt :( ? varför är det så orättvist?
jag känner mig inte som en människa längre. Jag vet att det här bara är en period. Men det är verkligen inte lätt.
jag har mitt älskade hjärta hos mig varje dag, hon är verkligen den jag lever för! Hon får mig jämt att le. Men ändå är det någonting som fattas.
Min älskade alex är borta också.. fan. Dig hoppas jag att jag kommer få se snart! För du är så jävla saknad!

Alicia blir 3 månader om en vecka, tiden har gått så sjukt fort. Snart kryper hon, snart går hon, snart pratar hon.
Det är helt sjukt vad tiden springer iväg. Man vaknar sen helt plötsligt är det kväll igen.


Men men, jag är glad att jag har er som ja har. Ni är dom bästa! Stöttar mig alltid i det jag gör. Tack för det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0