Sjukt länge sen!!

hallå i stugan, det är ett bra tag sen jag skrev här. Har inte haft en tanke på att jag ens har en blogg..
Alicia blir 1 år om 5 dagar. HELT SJUKT, jag kommer ihåg när jag gjorde den här bloggen, o va gravid. 
Idag är det exakt 1 år sen alicia var beräknad att titta ut. Men inte ville hon de, hon stannade 5 dagar till.

alicia har gjort världens utveckling på ett år, Hon kryper, Hon går lite. Hon säger mamma, hon förstår extremt mycket vad man säger till henne och mycket mer därtill... jag älskar henne så otroligt mycket.

Vi har även världens finaste kille med oss också, mattias! Guld värd !! alicia tycker så mycket om honom. 

Nahej, alicia lär nog vakna vilken sekund som helst skulle jag tro.
Om det fortfarande är några som tittar in här ibland, så vill jag bara säga att jag lär nog inte uppdatera på ett tag igen haha. Har verkligen inte tiden till det.

Gammelfarmor o alicia för några dagar sen.

Gammelfarmor o alicia
o jag nyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0